Na skróty
Image Map

Share | 
 

 Regulamin

AutorWiadomość

avatar


Admin



PisanieTemat: Regulamin   18.04.17 22:38


REGULAMIN
ostatnia aktualizacja: 18.02.2018

I. Postanowienia ogólne

  1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Nieznajomość go nie zwalnia z przestrzegania zasad panujących na forum, a nieprzystosowanie się do nich grozi konsekwencjami, w najgorszym przypadku usunięciem.

  2. Przy rejestracji na forum należy wziąć pod uwagę fakt, że fabuła rozgrywa się w klimatach boys love, gdzie związki pomiędzy mężczyznami są wszechobecne.

  3. Konta kobiet są dostępne jedynie za zgodą administracji. W razie chęci kierowania postacią żeńską, należy wykazać się ciekawym i oryginalnym pomysłem – są one bowiem kontami specjalnymi.  

  4. Pieczę nad stroną sprawują administratorzy, dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, należy skontaktować się z jedną z osób należących do składu. Pełen skład administracji znajdziecie TUTAJ.

  5. Kopiowanie jakichkolwiek grafik, kodów czy treści forum jest zabronione. W przypadku, w którym jesteś właścicielem jednej z prac znajdujących się na forum i nie życzysz sobie, by była na nim użyta – skontaktuj się z administracją.

  6. Zakazane jest reklamowanie innych stron w miejscach do tego nieprzeznaczonych. Do tego celu powstał temat z zawieraniem partnerstwa, który znajdziecie TUTAJ.

  7. Użytkownik może zostać usunięty z forum poprzez długą nieobecność. Po dwóch tygodniach niestawienia się na forum i nie poinformowaniu o tym administracji w TYM temacie, zostaje usunięty z grupy, do której należał. Zostanie do niej dodany ponownie, jeżeli znów stanie się aktywny na forum. Jeśli user nie pojawi się w dalszym czasie – zostanie usunięty z forum po kolejnych dwóch tygodniach nieobecności.

  8. Od użytkowników wymagane jest odpowiednie i kulturalne zachowanie oraz niedyskryminowanie pozostałych ze względu na religię, orientację itp. – nagminne nieprzestrzeganie tej reguły grozi banem. Prosimy również, by wszelkie kłótnie i nieporozumienia przenosić poza forum.

  9. Administracja zobowiązuje się do powiadomienia użytkowników o każdej zmianie w regulaminie.


II. Postaci i grafika

  1. Nazwa konta powinna składać się z imienia i nazwiska postaci, którą będziemy grać. Nicki typu Oluś34, 101bRO są zakazane. Osoby, które się do tego nie przystosują, zostaną usunięte w przeciągu trzech dni.

  2. Na jedno konto przypada jeden rysunkowy wizerunek. Żaden z nich nie może się powtarzać, chyba że mamy do czynienia z bliźniakami jednojajowymi. Zajęte wizerunki możesz znaleźć TUTAJ. Późniejsze delikatne zmiany w wyglądzie (takie jak zmiana koloru włosów) muszą mieć miejsce na fabule.

  3. Jedno konto = jedna postać. Maksymalna liczba możliwych multikont przypadających na osobę wynosi trzy. Większą liczbę należy skonsultować z administracją. Przypominamy również, że o każde konto należy dbać tak samo. Nie wystarczy wchodzić przez jedno konto – każde jest traktowane osobno. Nawet jeśli ktoś wchodzi kontem A codziennie, a kontem B zalogował się na forum dwa tygodnie temu temu, zostanie ono usunięte z grupy.

  4. Każda postać powinna być autorska – tworzenie postaci wyjętych rodem z filmów/książek/itd. jest surowo zabronione.

  5. Bez zaakceptowanej karty postaci i uzupełnionego informatora nie można pisać wątków fabularnych. Na wstawienie karty każdy ma dwa tygodnie od momentu rejestracji. Po upłynięciu czasu konto zostaje usunięte, chyba że użytkownik poprosił o przedłużenie terminu. Maksymalne przedłużenie wynosi dwa tygodnie.

  6. Wymagany rozmiar avatara wynosi 250px szerokości oraz 400px wysokości. Sygnatura nie może przekraczać 500px szerokości, a jej wysokość nie może zanadto wydłużać posta. Żadna z grafik nie może przedstawiać treści erotycznych.

  7. Grafiki niezgodne z regulaminem będą usuwane bez wcześniejszego powiadomienia.


III. Fabuła i posty fabularne

  1. Posty fabularne powinny posiadać przynajmniej dziesięć zdań złożonych (nie uwzględniając dialogów), a każdy z nich powinien być napisany zgodnie z zasadami polskiej pisowni w trzeciej bądź pierwszej osobie. Używanie emotikon jest zabronione.

  2. Wszystkie wypowiedzi postaci należy zacząć i zakończyć myślnikiem oraz w jakiś sposób je zaznaczyć (np. pogrubiając je bądź zmieniając ich kolor), a myśli napisać kursywą lub wstawić w cudzysłów.

  3. Sceny erotyczne są dozwolone.

  4. Pamiętajmy również, że kierowanie postacią innego użytkownika, jak i wszelkie morderstwa oraz gwałty są niedozwolone, jeśli drugi użytkownik nie wyraził na to zgody. To samo tyczy się czytania myśli postaci – żadna z nich nie jest wszechwiedząca.

  5. Jeśli postać wychodzi z danego tematu, na końcu posta należy dodać coś, co powiadamiałoby o tym inne osoby, np. (z/t). Jeśli postaci nie wyszyły z tematu, a ostatni dodany post ma więcej niż dwa tygodnie, pozostali użytkownicy mają prawo go przejąć.

  6. Na forum dozwolona jest multilokacja – postać może przebywać w nieograniczonej liczbie miejsc na raz. Warunkiem jest założenie i systematyczne uzupełnianie kalendarza, żeby utrzymać chronologiczność wydarzeń.

  7. Ignorowanie postów Mistrza Gry jest niedozwolone. Należy pogodzić się z jego wolą (jeśli w informatorze pozwolono na jego ingerencję), chyba że według was przekracza jakieś granice. Wtedy prosimy o skontaktowanie się z administratorem.



3 ostrzeżenia = ban na tydzień
Kolejne 3 ostrzeżenia = ban na miesiąc
Kiedy po drugiej banicji użytkownik dostanie chociaż jedno ostrzeżenie, wszystkie jego konta zostaną usunięte. W najgorszym przypadku może dojść od zablokowania IP.
Powrót do góry Go down
 
Regulamin
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Sin City :: krok pierwszy  :: Organizacja-
Skocz do: